کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9295 | مشاهده و دانلود: 747409861 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/17 | اعضاء: 317603 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسکایپ سرویسی برای پیش‌برد اهداف جاسوسی

اسکایپ سرویسی برای پیش‌برد اهداف جاسوسیاگر به تازگی یک گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و یا آی‌پد خریده‌اید، شاید با سرویس اسکایپ مواجه شده باشید. اسکایپ سرویسی است که همچون دیگر مسنجر‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق وب‌کم و میکروفون با دیگر کاربران تماس صوتی و تصویری برقرار نماید. تماس تلفنی داخلی در بین کاربران اسکایپ رایگان است ولی اگر کاربر بخواهد تماس خارج از سرویس برقرار نماید یعنی بخواهد با یک خط ثابت و یا موبایل صحبت کند، آن‌گاه هزینه مکالمات او بر اساس مکالمات خارجی محاسبه خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل از گرداب؛ این امکانات به اضافه امکانات خاص اسکایپ هم‌چون انتقال فایل و ویدیو کنفرانس باعث شده است که بسیاری از کاربران به سمت اسکایپ گرایش پیدا کرده‌اند. اما پیش از استفاده از هر امکاناتی در دنیای آی‌تی بهتر است در مورد آن تحقیقات مفصّلی انجام دهیم و سپس از آن بهره بریم؛ زیرا گاهی این نا آگاهی‌ها باعث می‌شود که در دام‌هایی گرفتار شویم که بیرون آمدن از آن برایمان بسیار گران تمام شود.

اگر به هر یک از سایت‌های امنیت آی‌تی سری بزنید و کمی در مورد این نرم‌افزار کاربردی در ویکی‌پدیا و سایر منابع جستجو کنید خواهید دید که بسیاری از مدیران شبکه‌های اینترنتی در سراسر دنیا اجازه نمی‌دهند که شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی‌، شبکه‌های خانگی و حتی محیط‌های آموزشی از این نرم‌افزار کاربردی استفاده نمایند زیرا از این نکته نگران هستند که اسکایپ علاوه بر استفاده بیش از حد مجاز از پهنای باند، مشکلات امنیتی‌ای نیز برای آن‌ها به وجود آورند.

در ادامه شواهدی را برای شما ارائه خواهیم کرد که دلایل این نگرانی‌ها را برای شما خوانندگان محترم روشن‌تر خواهد نمود:

در تاریخ 24 ژانویه امسال بسیاری از شرکت‌های امنیتی‌ دنیا، خبرنگاران و فعالان حقوق کاربران اینترنتی در نامه‌ای سرگشاده به مسئولان شرکت اسکایپ، از این‌ که این شرکت اطلاعات کاربران را در اختیار سازمان‌های جاسوسی قرار می‌دهد شکایت کرده و از آن‌ها خواستند که مواضع امنیتی خود را کاملا شفاف بیان کنند.

این گروه چنین ادعا کردند که اگرچه اسکایپ در اروپا تاسیس شده است ولی خریده شدن آن توسط مایکروسافت که یک شرکت آمریکایی است باعث شده که اطلاعات بیشتری از طریق این شرکت در اختیار سازمان‌های جاسوسی آمریکا قرار بگیرد و در این میان هر دوی شرکت‌ها یعنی هم مایکروسافت و هم اسکایپ از جواب دادن به سوالات و ادعاهای مطرح شده در این نامه خودداری کرده‌اند.

"دیلی‌میل" نیز به نقل از "واشنگتن پست" در تاریخ 27 ژولای 2012 اعلام کرد که اسکایپ به طور کاملا موازی با پلیس و آژانس‌های آمریکایی همکاری می‌کند و اطلاعات فضای چت‌روم‌ها، پیام‌های فوری (IM) و کلیه داده‌های رد و بدل شده در این فضا را در اختیار این سازمان‌ها قرار می‌دهد.

اسکایپ در سال 2011 با داشتن حدود 200 میلیون کاربر در سطح جهان، بوسیله مایکروسافت خریداری شد. اسکایپ(بنا به ادعای خودش)؛ تاقبل از این خرید با مجاری قانوی و قضایی آمریکا همکاری کامل داشته است، اما بعد از انجام این خرید، نه‌تنها این شرکت به مجاری قانونی جواب‌گو نیست بلکه ورود بیشتری در فضای جاسوسی در کشورهای مختلف داشته است.

بر اساس خبر روزنامه واشنگتن پست، اسکایپ پس از اینکه کاربر هدف، از طریق این نرم‌افزار با دیگر کاربران ارتباط برقرار کند سیستم او را هک کرده و داده‌هایش را جمع‌آوری می‌کند. مایکروسافت که خود ارائه کننده ویندوز برای کاربران در تمام دنیا می‌باشد با خریدن اسکایپ دسترسی به اطلاعات کاربرانش را وسعت بیشتری بخشید. این شرکت همچنین برای افزایش تعداد کاربران اسکایپ؛ در تاریخ 9 ژانویه سال جاری میلادی اعلام کرد که "Windows Live Messenger" را از تاریخ 8 آوریل 2013 از سرویس‌های خود حذف خواهد کرد.

در طی سال‌های اخیر این نرم‌افزار کاربردی به یکی از نرم‌افزار‌های پرکاربرد در جاسوسی از ایران و سایر کشورهای منطقه تبدیل شده است. لذا اگر کاربر این نرم‌افزار هستید و تاکنون اطلاعاتی در مورد این نرم‌افزار نداشته‌اید بهتر است در برقراری ارتباطات خود با کاربرانی که نمی‌شناسید همواره احتیاط کنید؛ خصوصا اگر دانشجو هستید و در دانشگاهی صاحب‌نام در ایران تحصیل می‌کنید و احیانا بر روی پروژه‌هایی مرتبط با تکنولوژی‌هایی نوین کار می‌کنید، احتمال دارد که به عنوان هدفی مناسب از سوی سازمان‌های جاسوسی انتخاب شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13993 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: vista.ir تاریخ خبر: 1391/12/26 تعداد مشاهده: 4894
سافت گذر
نظرات بینندگان

ali 1391/12/29 13:35
اگه کسی میدونه چطور وارد اسکایپ میشه شد لطفا راهنمایی کنه چند روزیه قطعه ممنون میشم.همه ورژناشو دارم هیچ کدوم نمیره خواهش میکنم
morteza 1391/12/26 23:51
salam mamnoon az etelaati ke dadid.chanrooze skype on nmishe dalilesh chie?
علی 1391/12/26 16:38
مشتی ادعای بی دلیل و سند. لطفاً دلیل قاطع بیارید. من کرک بلدم. کدوم فایلش، کدوم بایتش؟
ماهان 1391/12/26 16:24
جمع کنید بابا ، خیلی مسخره است .
من می خوام با خانواده ام تو خارج صحبت کنم ، حالا جاسوسی هم باشه ، حرف های من به چه درد اونا می خوره . جاسوسی یعنی اینترنت ملی ، یعنی وقتی دولت به چیزی دستزسی نداره اونو می بنده .
اسکاسیپ جاسوسی ، وایبر جاسوسی ، oovoo جاسوسی . همه اینا جاسوسن
حـــمید 1391/12/26 15:52
ایـــنم در آینده ای نــه چــندان دور فــیلتر مــیکنن!!!
کــی بــه کــیه؟!!
elham 1391/12/26 15:37
برادران بسیجی، اروپا و آمریکا ک مثل ایران دچار عقب موندگی نیستند . اونجا علم، تکنولوژی و .... و همچنین تهدیدات مربوطه، ثانیه ای در حال گسترشه. و متخصصین این امور همواره مجبورند که این دنیای بزرگ اینترنت و تکنولوژی رو از شر حسودان و بدخواهان کشورهای عقب مانده مصون نگه دارند.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung